Celtic Heroes

The Official Forum for Celtic Heroes, the 3D MMORPG for iOS and Android Devices

Re: Admin please help!

#11
Preciso de ajuda fui bloqueado estou a quase 3 meses sem resposta não fiz nada errado tomei banimento por uso de IRL não uso nada além de meus Gold em jogo e meus itens. Por favor me dêem uma resposta falta uma semana n podem me responder. Nem um e-mail e mandei como pedem só que não entendi até hoje não ganhei ACC de ngm não compartilhei ACC sim negociei ums Lix e tomei ban por favor ajudem by. Apocalipsebr rogue. Fingals word
Last edited by FAQSAOBR on Sat Mar 31, 2018 3:19 am, edited 1 time in total.

Re: Admin please help!

#12
Preciso de ajuda fui bloqueado estou a quase 3 meses sem resposta não fiz nada errado tomei banho por uso de IRL não uso nada além de meus Gold em jogo e meus itens. Por favor me dêem uma resposta falta uma semana n podem me responder. Nem um e-mail e mandei como pedem só que não entendi até hoje não ganhei ACC de ngm não compartilhei ACC sim negociei ums Lix e tomei ban por favor ajudem by. Apocalipsebr rogue. Fingals
:roll:

Translation: I need help I was blocked I'm almost 3 months old no answer I did not do anything wrong I took a bath for IRL use I do not use anything other than my Gold in game and my items. Please give me an answer missing a week n can answer me. Not an email and I sent them as they only ask that I did not understand until today I did not win ACC of ngm I did not share ACC Yes I negotiated a Lix and I took ban please help by. Apocalypse rogue.
Hoping for the day when the glitchy Pict and Jotun charms are updated. :D

[CENTER]
Image
[/CENTER]

Re: Admin please help!

#13
Hi please contact support by emailing support@onethumbmobile.com or pm milder and they will help to resolve this. No account or player data has been deleted.
Milder
Lmao this is golden
Ascension

227+ Rogue
221+ Mage
200+ Warrior
220+ Mage
200 Rogue
210+ Druid

Perma banned from ch friends band for spamming no u ft. Rogue81 & W7CH

Image

Rogue BT Kill 09/20/2019

39th Full Doch, 14th Rogue - Danu

Re: Admin please help!

#14
Hi please contact support by emailing support@onethumbmobile.com or pm milder and they will help to resolve this. No account or player data has been deleted.
Milder
Lmao this is golden

Preciso de ajuda suporte não respondeu até hoje. Dias e mais dias querendo chance de resolver e nada de resposta por favor ajudem não estava conseguindo fazer ACC no fórum pra abrir esse post antes mas é sério ajudem

Re: Admin please help!

#15
Hi please contact support by emailing support@onethumbmobile.com or pm milder and they will help to resolve this. No account or player data has been deleted.
Milder
Lmao this is golden


Já pedi ajuda de todas formas. Não sei mas oq fazer. Mandei nome da ACC nome do Char q jogo e expliquei tudo oq fiz até hj em minha ACC e não sei pq ban de IRL está quase acabando o 3 mês e não recebi um e-mail do suporte. Mandei assim como pedem mas não obtive resposta >:-(

Re: Admin please help!

#16

Milder
Lmao this is golden


Já pedi ajuda de todas formas. Não sei mas oq fazer. Mandei nome da ACC nome do Char q jogo e expliquei tudo oq fiz até hj em minha ACC e não sei pq ban de IRL está quase acabando o 3 mês e não recebi um e-mail do suporte. Mandei assim como pedem mas não obtive resposta >:-(
Can you provide me with your character name and I can check the status of your email in the inbox.
Thanks


Você pode me fornecer o nome do seu personagem e eu posso verificar o status do seu e-mail na caixa de entrada.
obrigado

Re: Admin please help!

#18
Meu Char e Apocalipsebr. Fingals.word please por favor ajudem
Obrigado
I've found an appeal for your account but it appears to have been sent earlier today and will still be in the email queue.
As it is a timed ban you will most likely have to wait the full duration at which point you will be automatically re enabled.
If you wish to discuss your appeal further with our appeals team you will be required to send the following

Encontrei um recurso para sua conta, mas parece que ele foi enviado hoje cedo e ainda estará na fila de e-mails.
Como é uma proibição cronometrada, é provável que você tenha que esperar a duração total e, nesse momento, você será automaticamente reativado.
Se você deseja discutir sua apelação com nossa equipe de apelações, você deverá enviar o seguinte

- Username for account -
- Registered email -
- When account created/last played -
- Character(s) name(s) on the account - include deleted ones if you can remember them -
- Character levels on the account -
- Clans that characters are members of -
- Servers the characters are on -
- Premium purchases made -
- Any plat purchases made on the account and amount -
- Some items that characters will have or have equipped -

Re: Admin please help

#19
Entendi mas já fiz. Tudo isso estou a mandar e-mail novamente. Meu e-mail e o único. Dá conta vendo isso já teria respondido mandei todas informações da conta Char email assim q começou esse banimento amigo nada mudou sim estou nesse castigo. Sem saber nada estou a fazer post nesse momento pois não conseguia de forma alguma fazer conta no fórum mas os e-mails que enviei ao suporte não funcionou

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 114 guests