Celtic Heroes

The Official Forum for Celtic Heroes, the 3D MMORPG for iOS and Android Devices

These hats are a joke

#1
First there are 25 to collect in 12 days. Then we realise it is 1 per user and not 1 per toon(kinda screws over those who spend plat and buy extra character slots). Then we find out that they are no trade. Now we do not even get 1 hat each day??? Today i got 1 health pot from my present. Why do we not get atleast a hat per day?
Arawn
Ventius - level 227 ranger of dawn
Epona
Ventius - level 222 noob ranger of Enigma
Belenus
Ventius - level 163 druid

RIP badabing

Your newest blue name who has dreams to one day be purple

Re: These hats are a joke

#5
Lol got gift and still otm is bad. This world ending...
Chief of Menty Army / Mabon
Mentox 227 lvl DG Rogue
Mentor 229 lvl EDL Warrior
MrM 220 lvl EDL Ranger
Mentos / II 220 / 215 lvl EDL Mages
DrMentos 220 lvl EDL Druid
Super Saiyan 190 lvl DL Baby Rogue
MrDying - 190 lvl DL Baby Ranger

Re: These hats are a joke

#7
Ventius wrote:First there are 25 to collect in 12 days. Then we realise it is 1 per user and not 1 per toon(kinda screws over those who spend plat and buy extra character slots). Then we find out that they are no trade. Now we do not even get 1 hat each day??? Today i got 1 health pot from my present. Why do we not get atleast a hat per day?


I agree. OTM should just stop giving free stuff and then we wouldn't have anything to complain about
Zyz 220 Druid
Noah Fences 220 Rogue

Re: These hats are a joke

#8
Zyz wrote:
Ventius wrote:First there are 25 to collect in 12 days. Then we realise it is 1 per user and not 1 per toon(kinda screws over those who spend plat and buy extra character slots). Then we find out that they are no trade. Now we do not even get 1 hat each day??? Today i got 1 health pot from my present. Why do we not get atleast a hat per day?


I agree. OTM should just stop giving free stuff and then we wouldn't have anything to complain about


Same. Please stop giving us free stuff so we can all be salty about not ever getting free stuff. :roll:
Homeworld: Gwydion
Clan: Relentless

Re: These hats are a joke

#10
Zyz wrote:
Ventius wrote:First there are 25 to collect in 12 days. Then we realise it is 1 per user and not 1 per toon(kinda screws over those who spend plat and buy extra character slots). Then we find out that they are no trade. Now we do not even get 1 hat each day??? Today i got 1 health pot from my present. Why do we not get atleast a hat per day?


I agree. OTM should just stop giving free stuff and then we wouldn't have anything to complain about

+100

BTW. Half new threads made in last 2 days are with "Hat" in title lmao
Chief of Menty Army / Mabon
Mentox 227 lvl DG Rogue
Mentor 229 lvl EDL Warrior
MrM 220 lvl EDL Ranger
Mentos / II 220 / 215 lvl EDL Mages
DrMentos 220 lvl EDL Druid
Super Saiyan 190 lvl DL Baby Rogue
MrDying - 190 lvl DL Baby Ranger

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 18 guests